Şok gazetesi arkadaşlık ilan sitesi


Şok gazetesi arkadaşlık ilanları, gazete şok kız arkadaş bulma Merhaba sevgili dostlar bu günde yine sizlerle paylaşacağımız yazımız yıllardır cinsel anlamda arkadaşlık teklifleri ve ilanları bırakan ziyaretçilerden bahsedeceğiz.

Neden insanlar gazetelerden arkadaşlık kurmaya çalışıyor ve bu kadar çok seviliyor bunların nedenini bilmek öğrenmek istiyorsanız yazımız tam size göre! Günümüz insanları hayatın yorucu ve stresli yönünden uzaklaşmak ve eğlenmek adına en az kendisi kadar heyecan dolu hiperaktif dostluklar bulma ve arama peşinde.



Sizce doğru bir düşünce mi? Bizce evet ama bekar olursa herhangi bir sorumluluğu yada maddi anlamda bir sıkıntısı yok ise bu tarz işlerde yol bulabilir. Sonucunda hepimiz yeni arkadaşlar bulmaktan hoşnut duyarız ve severiz şok gazetesi de yıllardır bu çerçeve kapsamında kendi yolunu çizmiş bir kuruluştur.

İnsanları eğlendirmeyi ve onlardan gelen komik gelen e postaları okuyarak daha da geniş olarak insanların istedikleri bu serüveni tam anlamıyla sergiliyorlar. www.Arkadasa.com ailesi olarak bu kervana katılmaya karar verdik sizlerde eğer gazete üzerinden arkadaş bulmaya çalışıyorsanız mutlaka ilanınızı bırakmanız ve arkanıza yaslanmanızı tavsiye ederiz.

Yazdığınız veya bıraktığınız ilan emin olun karşılıksız kalmaz size mutlaka birisi mesaj yazacaktır. Bizde bu doğrultuda size gelen mesajları onaylayarak aradığınızı bulmayı sağlayacağız.


Arkadaş arayan diğer bayanların ilanları ilanlara gitmek için resimlere tıklayabilirsiniz.









11 yorum:

  1. ★ ★ ★ ★ ★ Slm En Güzel Çiçekler Farkına Varılmayan Çiçeklerdir. Manisadan Kadir Yaş:34 Boy:1:75 Bekar, Ailemle Yasayan Birisiyim ( GÜVENİLİR, İNSANİ DEĞERLERİNİ YİTİRMEMİŞ, OLGUN BAYANLAR TERCİHİMDİR.. BEKLİYORUM. SAYGILARIMLA kadirtatli2015tatligida1234@gmail.com ÖZEL AÇIK ) ★ ★ ★ ★ ★

    YanıtlaSil
  2. ★ ★ ★ ★ ★ Slm En Güzel Çiçekler Farkına Varılmayan Çiçeklerdir. Manisadan Kadir Yaş:34 Boy:1:75 Bekar, Ailemle Yasayan Birisiyim ( GÜVENİLİR, İNSANİ DEĞERLERİNİ YİTİRMEMİŞ, OLGUN BAYANLAR TERCİHİMDİR.. BEKLİYORUM. SAYGILARIMLA kadirtatli2015tatligida1234@gmail.com ÖZEL AÇIK ) ★ ★ ★ ★ ★

    YanıtlaSil
  3. Slm BEN CAN KAMUDA MEMURUM YAŞ 27 BEKARIM BIR BAYANLA TANIŞMAK ISTERIM YAŞ DUR BEKAR ÖNEMLI DEYIR NO 05426386145

    YanıtlaSil
  4. MALATYALİYİM VE MALATYA DA OTURUYORUM.HEM YAKİSİKLİYİM HEM DE KARİZMATİĞİM VE MANKENİM VE MANKENLİK TE YAPİYORUM.SEKSİ KIZLAR KİM BENİM SEVGİLİM OLMAK İSTİYOR.NOT:SEVGİLİM YOK.SEKSİ KIZLAR BENİ ARAYİNİZ VE NUMARAMİ KAYDETİNİZ OLURMU COK AMA COK İSTİYORUM SEVGİLİM OLMASİNİ:05465706147

    YanıtlaSil
  5. agrı d beyazıta bır bayan sahibe arıyorum her ıstedını yaparım 05321697941

    YanıtlaSil
  6. Ben izmirden şükrü izmir ve çevresi ciddi olan bayanla tanışmak istiyorum niyeti ciddi olanlar arasın numaram 05416448180

    YanıtlaSil
  7. Ben izmirden şükrü izmir ve çevresi ciddi olan bayanla tanışmak istiyorum niyeti ciddi olanlar arasın numaram 05416448180

    YanıtlaSil
  8. Bayan arkadaş arıyorum 30 yasındayim antalyadayim facebook adresim TC İSMAİL GÜVEN

    YanıtlaSil
  9. Slm ben samsundan mert samsunda oturan bir bayanla tanışma istiyorum yanlız yaşıyorum yanlızlıgımı baylaşacak bir yakın bayan arkadaş istiyorum ilgilenenler araya bilir mesajda atabilir 05532140786

    YanıtlaSil
  10. Merhabalar ben corumdan gokhan yasm 27 bu yasıma kadar hic kız arkadasm olmadı. Askı hic yasamadım. babam ben kucuk iken mefaat etmiş bizi annemiz büyüttü bu yüzden kalbim sevgi dolu Ve benim icin guzellik onemli degil, kalp onemli. Allah korkusu olan bayan arkadasları bekliyorum. Ama nolur allah korkusu olan. Bu zamanda kimseye guven kalmadı malesef. Bu güne kadar hep ben haklı çıktım hep. Ve bu güne kadar da hiç bir insan şasırtmadı beni. Ince yapılı cok duygusal birisirim. agaclarla ciceklerle konusmayı cok severim arkadaslarım bana deli desede.ben agacları cicekleri cok severim.arkadaslarım neslimin tukendigini soylerler hep. Lutfen allah korkusu olan iyi niyetli bayanlar yazssın yada arasın. Hayatta yalnızlıgı iyi bilirim. Bu yasıma kadar hic sevgilim olmadı. Bir kızın elini bile tutmadım hic. O yuzden sevecegim insanda guzellik degil kalbi temiz olsun istiyorum. güzellik sofraya konup yenmiyor. benimle bir kuru soganı, bir kuru ekmegi paylasacak iyi bir insan arıyorum. Sevmek sevilmek birine guvenebilmek o kadar zor ki bu zamanda. 3 günlük dünyada yaşıyoruz. Dunya malları hep boş hep gelip geçici. Insana bir iyilik bir kotuluk kalır. Yalan dünya. Kimseyi uzmeye kırmaya degmez bu yalan dünyada. Herşey yalan ölüm gerçek. Numaram gizliyede açıktır. Allah korkusu olanlar arasın lütfen
    05439543230

    YanıtlaSil
  11. MERABAKIZLAR ARAY IN DUL BAYANDAOLABILIR 05383732069IZMIT

    YanıtlaSil